
Club de lectura virtual “La Cosa perduda” de Shaun Tan, moderat per Pep Molist
Dilluns 4 d’octubre 2021, a les 18h.
Amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental, les Biblioteques del Bages i del Moianès, us proposen un Club de Lectura Virtual al voltant del llibre La Cosa perduda, de Shaun Tan. El Club estàra moderat per Pep Molist i és obert a tothom.
Un dia, mentre passeja per la platja, un jove es troba amb una criatura estranya, desemparada, a la qual ajudarà a trobar un lloc. És la cosa perduda.
Shaun Tan s’ha convertit en un referent mundial pels seus llibres il·lustrats on aborda temes socials amb imatges oníriques. Han estat traduïts arreu i han captivat a lectors de totes les edats.
Per participar-hi, cal inscripció prèvia i haver llegit el llibre. El podeu agafar en préstec a la vostra biblioteca de referència.