Hora del conte amb Sandra Rossi a la Biblioteca Ateneu Les Bases de #Manresa

CARTELL HC Rossi

Quan jo era petita tenia una tieta d’aquelles que et pessiguen les galtes cada vegada que et veuen. Una tieta que sempre em preguntava: – a què jugues nena?- I quan jo li responia: jugo a ser pirata o estic empaitant un drac molt perillós, ella, xisclant i amb les mans al cap em deia: No, no i no, les nenes no juguen a pirates ni empaiten dracs perillosos!! Les nenes maques han de jugar a cuinetes i a princeses!

  • I per què??!!
  • Perquè sí!
  • Per què sí??? Això qui ho ha dit?

Dimecres, 15 de març de 2017 a les 18 h a l’àrea infantil de la biblioteca

L’aforament és limitat, podeu recollir la vostra entrada a partir d’aquesta tarda.

 

Anuncis

Deixa un comentari

