#mésquellibres | La Sarai ens recomana el còmic “Diario de una volátil”

portada

Diario de una volátil

Guerrero, Agustina

Barcelona : RBA, 2013

> Veure disponibilitat al catàleg Aladí


Agustina Guerrero és una dissenyadora gràfica i il·lustradora argentina que actualment viu a Barcelona. La vaig descobrir a través d’Internet, en una pàgina que publicava algunes de les vinyetes que apareixien a Diario de una volátil. De seguida em vaig “enganxar” a l’expressivitat dels dibuixos i als temes quotidians que tractaven, però com que en aquella web no hi podia trobar l’obra sencera vaig agafar en préstec el còmic de la biblioteca.

Tal com ja he dit, els dibuixos són molt expressius i simpàtics. Se centren en el dia a dia d’una noia -que representa la pròpia autora-, els seus sentiments, els seus pensaments i la vida en parella.

Des del primer moment em vaig sentir identificada amb la protagonista, amb les idees que descriu i les situacions en les que es troba.

Aquest còmic il·lustra de manera molt fresca i divertida com, per exemple, pot agafar-te un atac de riure indissimulable (ganyotes incloses), enumera tot allò que fa mandra i descriu gràficament la reacció de la noia quan el seu xicot li demana una mossegada de l’entrepà just quan ella obre la boca, delitosa per fer la primera queixalada.

Diario de una Volátil m’ha descobert que jo també sóc una mica volàtil. Potser tots ho som, en el fons.

El còmic conté missatges positius, i m’agradaria acabar la meva recomanació amb un d’aquests missatges, el que més m’agrada:

FullSizeRender

Recomanat per Sarai Ruiz, usuària de la Biblioteca de l’Ateneu les Bases.

IMG_4407

Anuncis

Deixa un comentari

