#mésquellibres | La Lucía ens recomana “Pandas”

PandasPandas

Schreiber, Anne

Barcelona : RBA, 2013

> Veure disponibilitat al catàleg Aladí


Com altres nens i nenes de la meva edat tinc un animal preferit, un animal que passa a ser el teu company de joc i somnis quan els teus pares te’l regalen, en forma de peluix, jo tinc un osset, un osset de peluix, que fa anys que abraço a les nits i m’acompanya durant els meus somnis, aquell que quan a P4 t’encarreguen la teva primera recerca davant de tota la classe t’obre les portes per descobrir el seu món, el de la seva espècie animal. D’aquesta manera em vaig aventurar a descobrir tot sobre l’ós panda, que a banda de la seva imatge tendra i admirable, es caracteritza per grans curiositats, sabíeu que un panda pot menjar entre 10 i 20 quilos de bambú? Doncs tot això i més és el que he aprés del llibre Pandas, de National Geographic Kids, amb el qual descobrireu l’entorn, l’alimentació i les curiositats més interessants de l’ós panda, fins i tot els noms xinesos amb els quals han sigut anomenats durant moltíssims anys . A més, totes les explicacions van acompanyades d’imatges que fan molt més fàcil entendre la informació.

L’editorial ha adaptat la col·lecció en tres nivells de comprensió segons la vostra edat i recull característiques de diferents animals, com els llops, taurons, pingüins…a quin nen o nena no li agraden els animals? A més, si trobeu alguna paraula que se us resisteix segur que els vostres pares i mares us podran ajudar. Jo de ben segur repetiré col·lecció!

Recomanat per Lucía López Román, usuària de la Biblioteca de l’Ateneu les Bases.

Foto Lucía

Anuncis

Deixa un comentari

